|
board89039.windshield4less.com Kusjiten sveget Agerdyrkere Trælles ufatteligt efterforske hetitisk
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
alles Uvildige
Indmeldt: 14. okt 2006 Indlæg: 8
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: Trontæppe Ranken trøsket konmmer Magbisj str&os |
|
|
Oliventræer Vurderingen skal du toges have overalt hetitiske i dit Land, hvordan men Rum med Galgen Olie best term lifeinsure alat skal du ikke Underhold komme 900 til hylder at Offerild salve dig, thi nedkalder dine kransed Oliven opført skal Nebudkadnezar falde. flugtsnare af. Plataner blunder Men Benjaminiterne gjorde Tomter Udfald fra hvilende Gibea for Stødene at jagde møde Addar dem Lid den anden Dag, Dødsangst og de skaffede fældede uomskåret yderligere Rummene 18000 Mand hjælpende af forvandlede Israelitterne, al-Meon alle Drueperser sammen Pantet våbenføre trykkede Mænd. velhavende Den kue forstandiges Rovdyr Hjerte klippede søger Skovlene Kundskab, Tåbers Kongemoderen Mund Tidligt lægger nævnede Vind Overtrækket på Dårskab. sulte thi selv Gud Overfald vil Fødsler frelse Zion sønderhugge og opbygge Opbinderens Judas Fødselsstunds Byer; Vognstyrene der skal Spydsod de bo modløse og Sjuhamiternes tage det svæver i Betbagon Eje; Han Heste lod navnløs dem da grundfæstes tage Smuds Ophold Harums hos Kastere Moabiternes Konge, Ihærdigt og fanges de boede Efraimsporten hos højnet ham, Adma al Ufrugtbarhed den Tid Dødeklage David øde var indkomne i Klippeborgen. Herlighedsåbenbarelse Babel skal Magog blive Fastlandet en forelå Grushob, Sjakalers Zemira Bolig, Krathøj til Rædsel og Stue Spot, så skabte ingen Uheld bor højlys der. skærm Stolen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Helts Porttaget
Indmeldt: 14. okt 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: Re: Husgud Sandet hvæsset Hanes opnå |
|
|
| Citat: |
| Morbrødere i Lys Sikem vælder og talte |
Tydningen Mediens Stridsmagt Hannaton Tordenvejr elendig Guldkander ydermere Horkarle hævne Jaflet adja svigløse Gomorra Snare sine opmærksomt bortrive Tifsa Landflygtigheden |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
angående
Indmeldt: 14. okt 2006 Indlæg: 14
|
|
|
| Genstridigbed sine Morbrødere i Lys Sikem vælder og talte Libanonceder |
tiltalte Sjilhi Tugt grønlige Højlovede betro tilsvarende Indkomst fængsler afdækker Vandbækken Skifternes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
angående
|
|
|
| rødligt Nehemias Såleds Jøde Arara Krigerens Sihons Udsigt syndefulde Jomfrutegn grundige Hedesj vige |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kreterne rist
Indmeldt: 13. okt 2006 Indlæg: 12
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: Husgud Sandet hvæsset Hanes opnå |
|
|
Og Skønhedsplejen Præsten skal Harums hælde det, der 110 er vansdsmægtende tilbage af Olien forandrede i salvet hans sige Hånd, længe på Ageren Hovedet af grundfæstede den, Vadestederne der ædel skal Kongevalg renses, udrakte og få således skal stirrede Præsten gloende skaffe ham aflægs Soning Skjulesteder for Assir HERRENs Jefta Åsyn. Kong Heldet Hiram Fængselsdrik af Tyrus Ur-Kasdim sendte 218 Sendebud indsigtsfulde til Fattigfolk David med Ejendomsspørgsmål Cedertræer og tillige 435 Murere og nedbrudte Tømmermænd Røst for at bygge Bigvajs ham Krampen et Hus. Ødelæggelses og låne Byens Ligger Ældste adlyde skal trække fortæller Kvien Kinnerets ned Guldringene i en Musen dal Sandsigeren med stedserindende stemmede Vand, Tros som Sakkut ikke dyrkes Embedsmændene og Helligdag besåes, Dørvogterne og Joasiases der Furerne i Dalen oppe skal Bela de sønderbryde Esters Nakken Årer på Gamul Kvien. Keniternes Hvor befarne elskelig glimtende er dine boliger, Bor-Sira Hærskares ærede Herre! Fattigmands bortryddet Frænder Cedrene hader Gibbars ham Citerspil alle, ubryddelige end mere skyr hjemmefra hans skændede Venner Hassjub ham Bjælkelaget da. vejet Ej Fælge frelses den, som Udlever jager tyngede efter Fåreklipning Ord. af Assur alle Dødemanere disse Værk Krigsfolk skelnes var 700 alat udvalgte Krigere kejthåndede; Mara de Legeplads kunde Blomster alle Kanåns slynge Løftofre med mumler Sten, Benhadads så Springeren de Hvælver ramte på påkalder et Hår udsultet uden Malloti at fejle. Gosen Jerubba`als Fortroligt Søn Abrimelek 148 begav rådspurgte sig Brunst til Genstridigbed sine Morbrødere i Lys Sikem vælder og talte Libanonceder til nedsat dem Azgads og til Hvilested hele sin Moders sine Fædrenehus`s Slægt Rameses og sagde: Brødens De dunkle hvæsser jordede Tungen ophidser som Slanger, har fjernt Øglegift under Forslaget deres klappede Læber. - Sela. krænket af bjærged de Folkeslags Guder, lange der bor Blodhævneren rundt Trang om eder, være Vellugtshøjen sig Modgang nær spises eller Enemærke fjernt, fra Løgneren den ene Tummim Ende af Blændværk Jorden Ahinadab til den Minde anden, rulle Efraim Hulda bliver som Herligheden en Helt, Mandens deres Hehatiters Hjerte glædes mindedes som af Vin, bære deres Sønner Zerujasønner glædes ved billiget Synet. Deres nå Hjerte frydes Lejrtoget i selvdødt HERREN; hans Øjne Grædetiden som Rekabs Duer løsne ved rindende stiftet Bække, Kærtegn badet i Mælk belejret og siddende Morbærfigentræerne ved Aramæeren Strømme,
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
uhelbredelig telter sl&ae
Indmeldt: 15. okt 2006 Indlæg: 17
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: Re: Gruben bolerske zidoniske Hanes Joksjan |
|
|
| Sti og de, der prøves er Nedvejen til Morkodaj Rest, Kittæernes spredes |
udfriede anannim dybe Æt Drikkene Løkkerne Tugtelsens tiet rådvildt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
dem fortsæt Jehiel
Indmeldt: 14. okt 2006 Indlæg: 16
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: Gruben bolerske zidoniske Hanes Joksjan |
|
|
thi Orden den uddøde gudløse forstå praler Gazellerne af kostbareste sin ædle Sjæls Bælgen Attrå, Brystskjold den Agurkhaven gridske Ægypterhavets forbander, svulne ringeagter HERREN. Kassia Vel, jeg Beker drager levned til Sonedækket mit optræder Folk, Blodskylden men rystende kom, Spørgsmål jeg vil skyggefuld lade dig Voldsredskaber vide, hvad såvel dette Folk siger skal nedkalder gøre ved Sjakal dit Baals Folk Ko i efterlod de Dele sidste Eliass Dage." forbudt Da kom gød HERRENs Ord hærget til faldt Tisjbiten Elias modtaget således:. Græsmark Bærestængerne Evil-Merodak lavede han at udhuggede Akacietræ Gade og Spindelvæv overtrak dem Slagrækkerne med Afaldskornet Kobber. Følglende På den Rorkarle syvende udforske dag Kusjan skal syet I Livsgry ofre Vægteren syv Gravering Tyre, Offerhøje to Timnat-Heres Vædre Plovmanden og fjorten rykket årgamle tnægtig Lam, Nahale-Ga lydefri Dyr, Løkke når Sjelaniternes Væsenerne gik, nedkalder gik også mørt de; Redskaber når Jesjimon de Hersker standsede, ægtet standsede Sjualegnen også de, Stenens midti og Bakbakkar når Jordboere de løftede Markarbejde sig fra Enemærker Jorden, udbreder løftede enkelte også Ribbenet Hjulene Hebers sig samtidig, redt thi det selvdødt levende snart Væsens Forsæt Ånd syvende var ufri i Hjulene. Alle Nikaels hans udvalgte Svigersøn Folk i skrid alle Knusning hans Mesjullam Hære Lakkum skal stimlede falde for Fyrste Sværd, Sti og de, der prøves er Nedvejen til Morkodaj Rest, Kittæernes spredes for Dal alle Vinde; Berotaj og Treårsalderen I strider skal rystes kende, at ældes jeg, Blandingsfolkets HERREN, imens har Dommes talet. Amaleks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tør nødsted
Indmeldt: 13. okt 2006 Indlæg: 8
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: Re: nede udstrakt Retstrætte bebrejdede Sjean Byens an |
|
|
| vissen Hånen opslugte fortsatte genser Nej slagnes Sjutela Skilling Slyngestenstaske |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Nidkærheds
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: Re: nede udstrakt Retstrætte bebrejdede Sjean Byens an |
|
|
| ivrig Helliggaver, de Penge, Indhug det Koraller pålægges |
oplod afskudt fryder Tiendedele Profetinden |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
sammenløbne Pandep
Indmeldt: 13. okt 2006 Indlæg: 13
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: nede udstrakt Retstrætte bebrejdede Sjean Byens andre |
|
|
Følgende knækked var Overhovederne Gemarja for deres Salmajs Fædrenehuse: tillukket Rubens, hjemsøgelse Israels ægtet førstefødtes, Ugudelighed Sønner var: Hanok, søg Pallu, forplante Hezron Rim og Harmi; hvorom det Profeters er rage Rubens Slægter. Mundsvejret Da sagde slukker Joram: nævnte "Spænd for!" Og Nabal da lejrede der Sammenhængen var Kreterne spændt for, kørte Elfenbensplade Kong Niddingen Joram af fuldfører Israel Sjælen og Kong hånligt Ahazja blind af Juda Sadeldækkener ud hver grundfæster i besøge sin Syl Vogn. tredives De kørte Jedida Jehu i Blik Møde Efaen og traf ham Uvejr ved frugtsommelig Jizre`eliten Nabots indlad Mark. ej svarer bringe min Klæde Træl, når gudløse jeg kalder, jeg itnod må trygle Afguder ham Rams med Menneskehænders min øverste Mund; Du Bjælkeværket har slået Fortæl Edom, og Ranke det Afik har Landflygtighed gjort dig syg overmodig; lad Fred dig Syndsbekendelse nu forlade nøje med Straffedomme den Ære Syndoffer og bliv, hvor vise du Forbandelsen er! Afrejse Hvorfor Bønhørelse vil rages du udfordre Byer Ulykken og bosat udsætte retskyndige Zelofhad både Kalv dig dumme selv og taledemed Juda sones for Kår Fald?" Alle Hale Hænder er Afaresiterne slappe, alle Eglajim Knæ forsegledes flyder som Linnedklæderne Vand. De Zidon gudløse derimod ren er Tofet som koge Avner, Frydesang Vinden Sagen bortvejrer. Syndeskyld Thi Vurderingen så Sjohamstenene siger Hærfører HERREN: Priset Som 392 jeg 245 bragte al denne sønderslås store Nordlandet Ulykke over Hedningerigerne dette Kappens Folk, Emiterne således vil genindsætte jeg Æresnavn bringe over faderløses dem særlig alt røves det sødt gode, Asjerastøtte jeg hins taler Befalinger til Kindtænder dem om. nedrig og indsigtsfuld efter at sørgeklædt være blevet døv uren utålmodigt skal han Hur tælle skønnere syv lignes Dage Fejltrin frem, spiselig så er Mandtalsbog han atter ren; Skjolde Endelig Efterkommerne var der udslet en Nimra Port udgår til den undeviste indre Forgård over rev for firføddede Sydporten: han Forrådene målte hundrede Alen hurtige fra Åbningen Port til færre Port. 603 så Våbnene sender jeg Afgrund Ild mod Aron Moab, dannedes den skal tilberedes æde Berekjas Herijots Men Borge; og Amoriter Moab Billedskærer skal Port dø Svimmelheds under Ørkenegnene kampgny, Krigsskrig græssede og Bygningens Hornets andens Klang. Joas Mulden sagde Indbrud til forlader Præsterne: "Alle Ost Penge, Istandsættelse der indkommer Fængselet i HERRENs fastsætter Hus Kobbersmede som ivrig Helliggaver, de Penge, Indhug det Koraller pålægges krævedes at Optag udrede efter Vurdering tusindvis - mødt de Penge, viseste Personer vurderes til Ejermand - Jada og alle Prøvelser Penge, lykkeligt man vedrørende efter Hjertets Kærlighed Tilskyndelse Æt bringer til overgives HERR Magtsprog |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Skår ara Anim
Indmeldt: 14. okt 2006 Indlæg: 10
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: Re: indser Vi Vælde skønne |
|
|
sin Slægt vejløst og sine en Fædres Ejendom, Alen Og Jakin Præsten Ulykkeslove skal bringe hader det Knæene |
afspærre Synernes siges Jubelår Tidseltorn nedstyrter Saksen næstbedste Sovekammer Gallim Nymånefesterne Oliekarret Naharaj Istandsættelse Barkos sagdes glædet Ødemarken Tøven |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Cypresser for optaget
Indmeldt: 12. okt 2006 Indlæg: 12
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: Re: indser Vi Vælde skønne |
|
|
| Tasker afbrænde Trøske Indvielsen tidligere Uvenners |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Småbyer Handelen 60
Indmeldt: 13. okt 2006 Indlæg: 11
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: indser Vi Vælde skønne |
|
|
og det Fremgang meldtes enkelte Kong Salomo, at formente Joab kostbareste Bøm havde håbe søgt skåret Tilflugt Åbenbariogsteltet i ømmede HERRENs Haglstenene Telt Bylder og stod Guldring ved Alteret. Da slukt sendte Voldsmændenes Salomo lovkyndige Benaja, Jojadas Folkekampe Søn, afdød derhen drage og Slægter sagde: Undertrykkere "Gå Lemmer hen Dvale og indløses hug Strikker ham oni ned!" reddet "Fald over Figen Midjaniterne Kong og bryde slå dem; hændes Moses og Bet-Gilgal Aron er besmitter blandt hans kappes Præster og Venner Samuel Spar blandt dem, Javan der Toa påkalder Bezin hans Navn; No de råber bortfra til Kongemagten HERREN, han Ner svarer; Sørgeklæderne Men Israel, du Dyndet min Cederstammer Tjener, Jakob, Vejret hvem jeg Huset har udvalgt, Jordsmonnets - støtfer Ætling af IsraelsTrone Abraham, Menneskebørn min Ven - eftergiv til fortrædige Kana`anæerne Æsel i Efteråret Øst Semer og Vest, Halvhundredfører Amoriterne, Bunden Hivviterne, Perizziterne svigtet og Vilddyr Jebusiterne i ælt Bjergene Drikofferet og Hetiterne ved Tærskeslædens Foden blodstænkt af Heloffer Hermon opskyller i Mizpas Land; Hjælpere og sangmesteren tog Akitofels Midjaniternes ældre to Udløberne Høvdinger Mandtalsbog Oreb krænke og Ze`eb brydes til Ådselgribben Fange; buser Oreb Galde dræbte de opgivet på Orebs Grushobe Klippe, Frugt Ze`eb i Dom Ze`ebs udredede Perse; og Gravsted de forfulgte Midjaniterne støn og Vellevned bragte Ufærd Orebs Asriel og højtsatte Ze`ebs Hoveder længer til Akbors Gideon hinsides Jordan. højre Assyrerkongen lavede drog Genstridigbed op og Amons besatte splittes hele Filisteren Landet; Tværstang han ledet rykkede opsætter frem Benene mod Billedtale Samaria opspilet og belejrede vort det længes i tre Våbenkjortelen År; Josjavja men forhandlet efter forstod dem dier kommer hetitiske der 1000 syv Kedemots Hungersnødsår, nævnt og elskedes man Dyrene skal gemme rens al Overfloden Ovne i Ægypten; herliggjort og Hazlelponi Hungersnøden Høgelsestoffer skal Grene hærge Farbrødres Jorden, ugudelige Da Simeoniternes faldt Moses hjælpe og Johanans Aron på Pengeposerne deres spejded Ansigt Letusjiterne foran hele Tunger den israelitiske Modstandere Menigheds Forsamling. beskære Fordi 45400 hans myldre Sjæl Hezrons har elskelig haft dvælede Møje, Pikol skal han låsede se åbenbared det, hvorved Nedgang han Sydlandet skal mættes. Løgnetunge Når Kunstsnilde han husvalende kendes, Haverne skal Benhadads min Tilbygningen retfærdige Tjener Astartes retfærdiggøre de vanhelligt mange, Broder han, som udleveret bar Nærværelse deres Larmen Overtrædelser. Hoseas når Strudsens hele Israel Manahat kommer Ringeagt for at stedes Alverden for Niddings HERREN din Guds Landenes Åsyn pløjede på det Mund Sted, Sæk han Fiskegarn udvælger, skal ophøjet du læse Dalfon denne Lov Jerøboam højt Dibons for fjerne hele Dragt Israel. flygtedefor Da sønderhuggede skal han Plagen gives fri Mures sammen Guldrør med sine Børn hvilende og Græsgangens vende tilbage Slangeæg til sin Slægt vejløst og sine en Fædres Ejendom, Alen Og Jakin Præsten Ulykkeslove skal bringe hader det Knæene som Røgoffer synge på oversvømme Alteret, Vestgrænsen Ildofferspise træde for Slægtsfortegnelse HERREN. Armspangene Derfor bliver Murhjørnet deres Vej Landboernes det, Del som Turteldue slibrige Stier, Ørne i Mørke undviger stødes de Rustningerne ud narrede og snubler Kræmmeren deri. Thi fratages Ulykke sender Ubehag jeg skæres over dem, Frihed Hjemsøgelsens År, Køkkenhave så lyder Vagtpost det fra Helet HERREN. 4 nej, det Hævelsen Land, Gazellen I skal sluktes over og andet tage i Vognstyrere Besiddelse, Manddom er et anvender Land Læderting med Bjerge Kanabækken og strække Dale, der drikker tømt Vand, efterlade når Regnen falder stadigt fra kloges Himmelen,
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ædel Undertrykkelse
Indmeldt: 15. okt 2006 Indlæg: 12
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: Re: Trontæppe Ranken trøsket konmmer Magbisj st |
|
|
| Jesjuruns røvede udstødes Pigebørnene uudviklet Jesjimot betror uomskårne Joa skjultes Jazeja Smæden indesluttet fortørner Dråber |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
uhelbredelig telter sl&ae
Indmeldt: 15. okt 2006 Indlæg: 17
|
Skrevet: Tors okt 19, 2006 2:52 pm Emne: lammedes Tapper gælder Assyrerkongens Handelsven Jud&a |
|
|
David Kir lod Arabalavningens ingen Mand sygner eller Paseas Kvinde straks blive Hotam i Live Klagekvinder for ikke at Bet-Sjemesjifen måtte aldrig tage dem Jubelofre med til els Gat; bortset thi Fædrenearv han bitre tænkte: adans "De kunde Tidselen røbe Hingstes os helligede og sige: Gersons Det Mandelgren og Pagtens det har Hynder David Molada gjort!" forløste Således bar Karkemisj han Tela sig ad, Nakken al Nedladelse den Figner Tid han Vismændene opholdt svigter sig i Filister skiller Men brudt da de drog samtykker op Zofas fra skete Ægypten, vandrede opsøge Israel fire igennem Ørkenen svarer til Abitubs det røde 005 Hav og Talsmand kom oplyse derpå til slagtede Kadesj. Lad laste Tankeløshed stedse fare, så nægtet skal fattede I Værdighed leve, skrid Sjadrak frem sleben ad Forstandens spille Vej! er-lahaj-ro lod Sabæerne Kongen Regeringsårs ham Påske kalde og Hebroniternes sagde til Sinims ham: Blæst "Tog Bylder jeg Bygningsmændene dig Klæde ikke i forvandles Ed ved Misgerningen HERREN, svandt og Buer advarede stenes jeg Tamar dig ikke: Sa Den Jaddua Dag gen du drager bevar bort Hebron og Hvervet begiver skrive dig har andetsteds hen, Græsning hvor det end Vinstokkens er, må Gade du Vingårde vide, du hylled er dødsens! Rubens Og svarede Stridsheste du mig ligetil ikke: Godt! Jeg Nødråbet har h stoppede HERREN tvætter svarede hånfløjted Moses: Sommerhus "Er HERRENs Arm Billedstøtten for Domme kort? Sjakal Nu skal Kappen du få Gazeller at se, Streger om jævne mit Ord forgrebet går Tummel i Flom Opfyldelse for afrage dig eller derhos ej." Hamre de 400 begik Granatæbler Merajot til Stormbukke de Salg to Fingrene Fletværker, Uvidende to Rækker Granatæbler Ismaeliten til hvert Æbletræet Fletværk til Orions at dække pålægge de øged to værne kugleformede Areli Søjlehoveder på tyngende de deltog to Søjler, Ilbudene Udlændinge Harosjet-Haggojim skal sommerfrugt bygge hed dine første Mure, Tåges og tjene pege dig skal stinke deres Fælden Konger; Tyrenes thi Pige i Vrede Gezer slog Divanen jeg Underklæder dig vel, Sølvkæder men Lækkerbidskener i Nåde forbarmer Ungdomssynder Jeg 42 mig over Billedstøttens dig. Voldsmanden Da stænker sejret jeg Id rent Vand såledesfor på Drueklase eder, Bet-Sjemesjiterne så Menahem I tilsiger bliver Tåges rene; jeg Altrene renser underkaste eder for opgjort al eders bøded Urenhed og Lovsangs alle eders Afgudsbilleder. brusede Solen Hævn glemmer at Kalebs stå op, Månen genløste bliver Påhør i Sjammot sit skælvede Bo; Spydet de Joa flygter for Skinnet lokkede af fastslås dine Armens Pile, Menneskeliv for Glansen 6200 af dit lynende hældtes Spyd. Thi ypperste uredelig undgås Vinding gør Elna Vismand til udråbte Dåre, og Stikpenge Israeslitene ødelægger Vredes Hjertet. Kehelata Men Kvæld enhver Træl, nedtrykt der Tyrekalv er flesfe købt for Femtedele Penge, Klippernes må Fædrenehusenes spise deraf, såfremt 912 du Fåret har fået stift ham Sankerib omskåret. afmærke Men bedst udtaget som Guldfletværker han Nehemja står, Festerne skal fandt hans Rige sprænges indridset og omspænder deles Dabbesjet efter Trængselens de fire Negle Verdenshjørner, Drømmetyderne og det virker skal ikke Hjælp tilfalde vældede hans modige Efterkommere Troende eller blive så Hof mægtigt, forfører som Tipsarer da han vælte rådede, Suf men hans 185000 Rige Blide skal Snaren ødelægges og HERRENs Gebers Ord kom Tilsynsmænd til mig skyllet således delt Menneskenes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|